مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 03:352021-05-17سياسي

اهدای کتاب های کنگره بزرگداشت 4000 شهید یزد به کتابخانه های عمومی


قریب 60 عنوان کتاب منتشر شده در دومین کنگره سرداران و چهار هزار شهید استان یزد طی مراسمی به کتابخانه های عمومی استان اهدا شد.

- ایسنا/یزد قریب 60 عنوان کتاب منتشر شده در دومین کنگره سرداران و چهار هزار شهید استان یزد طی مراسمی به کتابخانه های عمومی استان اهدا شد.

رقیه دوست فاطمی ها مدیر کل کتابخانه های عمومی استان در این مراسم که با حضور سرهنگ منصور زارع مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس یزد و سرهنگ علی نوری زاده جانشین سپاه الغدیر استان در کتابخانه مرکزی یزد برگزار شد، گفت: در پایان سال گذشته و ابتدای سال جدید دو اتفاق مهم فرهنگی و تأثیرگذار در استان یزد رخ داد که یکی افتتاح کتابخانه مرکزی یزد پس از 25 سال بلاتکلیفی و دیگری برگزاری دومین کنگره بزرگداشت سرداران و چهار هزار شهید استان بود که هر دوی این برنامه ها منشأ آثار خیر در حوزه فرهنگ استان خواهد بود.

وی با قدردانی ویژه از دست اندرکاران برگزاری کنگره شهدای استان خاطرنشان کرد: یکی از اتفاقات ارزشمندی که در این کنگره رخ داد، تولید و انتشار کتاب هایی با محوریت سرداران شهید استان بود که مراسم حاضر نیز به منظور اهدای بخشی از این کتاب ها به کتابخانه های منتخب استان برگزار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای کتاب های کنگره بزرگداشت 4000 شهید یزد به کتابخانه های عمومی

اهدای کتاب های کنگره بزرگداشت 4000 شهید یزد به کتابخانه های عمومی