مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 03:252021-05-17پزشكي

درمان چندوجهی، کلید اصلی درمان سرطان تهاجمی کودکان


دانشمندان موسسه سرطان کودکان ترکیبی از روش ­های درمانی برای درمان سرطان انجام دادند که به نظر می ­رسد در برابر نوروبلاستومای پرخطر (یک تومور بدخیم متشکل از نوروبلاست­ ها، - ایسنا/خراسان رضوی دانشمندان موسسه سرطان کودکان ترکیبی از روش ­های درمانی برای درمان سرطان انجام دادند که به نظر می ­رسد در برابر نوروبلاستومای پرخطر (یک تومور بدخیم متشکل از نوروبلاست­ ها، اغلب در غده فوق کلیه) و سایر انواع سرطان تهاجمی کودکان بسیار موثر باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازیورکالرت، بیش از نیمی از موارد نوروبلاستوما که به تازگی در کودکان تشخیص داده شده، پرخطر است، به این معنی که سرطان به طور تهاجمی رشد می­ کند و درمان آن دشوار است.

علی رغم دریافت درمان متمرکز، بیشتر کودکان مبتلا به بیماری پرخطر طی پنج سال بعد از تشخیص از بین می روند و کودکانی که زنده می­ مانند اغلب با اثرات جدی طولانی مدت بر سلامتی روبرو هستند.

پروفسور میشل هابر، نویسنده ارشد مقاله و سرپرست تحقیق در زمینه اهداف مولکولی و سرطان درمانی در موسسه سرطان کودکان گفت: کودکانی که مبتلا به نوروبلاستومای پرخطر هستند، کمتر از 50-50 شانس زنده ماندن دارند.

این یک پیش ­بینی ویرانگر است و مصمم هستیم که روش­ های بهتری برای درمان این بیماری و بهبود میزان بقاء پیدا کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درمان چندوجهی، کلید اصلی درمان سرطان تهاجمی کودکان

درمان چندوجهی، کلید اصلی درمان سرطان تهاجمی کودکان