مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 03:152021-05-16سياسي

فعالیت 200 مرکز نیکوکاری در استان یزد


مدیر کل کمیته امداد استان یزد اعلام کرد: 200 مرکز نیکوکاری در سه بخش محله محور، تخصصی و صنفی با شعار «مردم برای مردم» در استان یزد برای خدمت رسانی به نیازمندان در حال فعالیت هستند.

- ایسنا/یزد مدیر کل کمیته امداد استان یزد اعلام کرد: 200 مرکز نیکوکاری در سه بخش محله محور، تخصصی و صنفی با شعار مردم برای مردم در استان یزد برای خدمت رسانی به نیازمندان در حال فعالیت هستند.

محمد شجاعان با بیان این که شبکه گسترده نیکوکاری در سطح استان با محوریت مراکز نیکوکاری مسئولیت برقراری پیوند و واسطه خیر بین نیازمندان و خیران هستند، گفت: 200 مرکز نیکوکاری در سه بخش محله محور، تخصصی و صنفی با شعار مردم برای مردم در استان یزد برای خدمت رسانی به نیازمندان در حال فعالیت هستند.

وی افزود: افراد نیازمند یا کسانی که خانواده نیازمندی را شناسایی کرده اند که مستحق دریافت کمک هستند می توانند به مراکز نیکوکاری در مراجعه کنند یا از طریق شماره تلفن چهاررقمی 1811 تماس گرفته تا هماهنگی های لازم برای ثبت اطلاعات افراد نیازمند و بررسی وضعیت آنان برای ارائه خدمات مورد نیاز انجام شود.

شجاعان ادامه داد: مراکز نیکوکاری در ماه مبارک رمضان نیز نقش ارزنده و مؤثری در برگزاری رزمایش ایران همدل (اطعام مهدوی_افطاری ساده) و تأمین بسته های معیشتی و طبخ و توزیع غذای گرم در بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 200 مرکز نیکوکاری در استان یزد

فعالیت 200 مرکز نیکوکاری در استان یزد