مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 03:152021-05-16سياسي

روابط عمومی ها صادق و مردمی باشند/ افزایش مشارکت در انتخابات مدنظر باشد


نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه روابط عمومی ها باید مردمی و صادق باشند، گفت: روابط عمومی ها مردم را نسبت به اهمیت افزایش مشارکت مردم در انتخابات پیش رو آگاه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، آیت الله سیدمحمد شاهچراغی صبح امروز در دیدار اعضای هیأت رییسه شورای روابط عمومی های استان سمنان با وی که به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی در دفتر امام جمعه سمنان انجام شد، اظهار کرد: استان سمنان از جهات زیاد و متفاوتی همچون امنیت و وحدت ممتاز بوده که بسیار مهم و مؤثر است و باید به خاطر وجود این نعمات خداوند را شاکر باشیم.

وی با بیان اینکه خوشبختانه مسؤولان خوبی در استان سمنان داریم، افزود: استاندار سمنان، انسانی خدوم و خوب است و برای خدمت به مردم تلاش  می کند که لازم است مردم از این موضوع مطلع باشند و قدردانی کنند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان ادامه داد: خوبی ها هیچ گاه گم نمی شوند و این مهم هیچ گاه نزد خداوند و مردم فراموش نخواهند شد.

شاهچراغی اضافه کرد: اگر انسان کار خیر و خوبی انجام دهد که به نفع مردم باشد، قطعاً این کار موجب رضایت خداوند نیز خواهد بود.

وی با بیان اینکه روابط عمومی ها باید مردمی و در خدمت مردم باشند، تصریح کرد: روابط عمومی ها باید هم خدمات انجام شده را برای مردم بیان کنند و هم مشکلات مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روابط عمومی ها صادق و مردمی باشند/ افزایش مشارکت در انتخابات مدنظر باشد

روابط عمومی ها صادق و مردمی باشند/ افزایش مشارکت در انتخابات مدنظر باشد