مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 03:102021-05-16پزشكي

3 بیمار کرونایی در استان سمنان جان باختند/ شناسایی 75 مورد جدید


طبق آمار ارائه شده از سوی دانشگاه های علوم پزشکی سمنان و شاهرود، طی 24ساعت گذشته سه بیمار کرونایی جان خود را از دست داده اند تا تعداد جان باختگان در استان به یک هزار و 75 نفر برسد.

- ، آمارهای ارائه شده از سوی دانشگاه های علوم پزشکی سمنان و شاهرود نشان می دهد که در 24 ساعت اخیر (منتهی به انتهای یکشنبه) سه بیمار کرونایی در سطح استان سمنان جان خود را از دست داده در نتیجه تعداد بیماران فوتی کرونایی در استان از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون به عدد یک هزار و 75 نفر رسید.

طی 24 ساعت منتهی به شنبه همچنین 75 مورد بیمار جدید کرونایی نیز در سطح استان سمنان شناسایی شده است همچنین آمارها نشان می دهد تعداد بیماران بستری استان به عدد 209 رسید که یکی از کمترین مقدارها در یک ماه اخیر است.

از ابتدای شیوع کووید 19 تاکنون در سطح استان 38 هزار و 11 نفر به این بیماری مبتلا شدند که 28 هزار و 521 نفر از این بین به صورت سرپایی مداوا و یا جان خود را از دست دادند و 10 هزار و 82 نفر نیز بعد از بستری در بیمارستان بهبود و مرخص شده اند.

در 24 ساعت منتهی به روز دوشنبه همچنین 28 بیمار کرونایی نیز در سطح استان سمنان با بهبودی از بیمارستان مرخص شده اند.

هم اکنون شهرستان های میامی و گرمسار در وضعیت زرد کرونایی و دیگر شهرستان های استان شامل سرخه، آرادان، سمنان، شاهرود، دامغان، گرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 بیمار کرونایی در استان سمنان جان باختند/ شناسایی 75 مورد جدید

3 بیمار کرونایی در استان سمنان جان باختند/ شناسایی 75 مورد جدید