مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 03:102021-05-16پزشكي

چرا کودکان مبتلا به کرونا علایم کمتری را تجربه می کنند؟


19 این است که چرا بیشتر کودکان پس از عفونت با ویروس کرونا ، علایم کمتری را نسبت به بزرگسالان تجربه می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا از پایگاه اینترنتی دانشگاه ییل، اکنون محققان این دانشگاه در مطالعه ای نشان داده اند واکنش سیستم ایمنی بدن در موارد نادری که کودکان پس از این عفونت خطرناک تجربه می کنند، شناخت مهمی در این زمینه فراهم می دهد.

در حالی که بسیاری از کودکان آلوده به ویروس، بدون علامت هستند یا این بیماری در آنها تشخیص داده نمی شود، از هر هزار کودک یک نفر چهار تا 6 هفته پس از تایید عفونت با SARS-CoV-2 ، ویروس عامل کووید-19، واکنش التهابی چند سیستمی (MIS-C) را تجربه می کند.

این بیماری با علایم مختلفی از جمله تب، درد شکم همراه با استفراغ یا اسهال، بثورات جلدی و مشکلات قلبی عروقی و عصبی همراه است.

درصورتی که این بیماری زود تشخیص داده شود، با استفاده از داروهای سرکوب کننده سیستم ایمنی مانند استروییدها به راحتی قابل درمان است، اما اگر درمان نشود، می تواند کشنده باشد.

از کری لوکاس ، استادیار ایمونوبیولوژی دانشگاه ییل و نویسنده این مطالعه سوال شده است که چرا زمانی که هنوز ویروس یا واکنش ضد ویروسی در کودکان وجود ندارد، این اتفاق می افتد؟ و چرا این وضعیت تنها در جوانان بروز می کند؟ لوکاس و همکاران وی در یک تجزیه و تحلیل جامع،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا کودکان مبتلا به کرونا علایم کمتری را تجربه می کنند؟

چرا کودکان مبتلا به کرونا علایم کمتری را تجربه می کنند؟