مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 03:102021-05-16دانش

امروز دوشنبه، آخرین مهلت پذیرش بدون آزمون دکتری دانشگاه امیرکبیر


بنا بر اعلام دانشگاه صنعتی امیرکبیر، مهلت ثبت نام اینترنتی پذیرش بدون آزمون دانشجویان دارای استعداد درخشان در مقطع دکتری سال 1401-1400 این دانشگاه امروز دوشنبه پایان می پذیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دانشگاه صنعتی امیرکبیر اعلام کرد که به منظور ارتقای کیفی دوره ­های دکتری و حمایت از استعدادهای درخشان و در چارچوب ضوابط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و آیین­ نامه داخلی، تعداد محدودی از فارغ ­التحصیلان و دانشجویان سال آخر کارشناسی ­ارشد را برای ورود به دوره دکتری سال 1401-1400 بدون آزمون در چندین رشته پذیرش می­ کند.

پیش از این مهلت ثبت نام در دوره های پذیرش بدون آزمون مقطع دکتری این دانشگاه تا تاریخ 15 اردیبهشت ماه تعیین شده بود که بنا بر اطلاعیه اخیر این دانشگاه، در روزهای 25 تا 27 اردیبهشت نیز امکان ثبت نام اینترنتی از طریق سایت http://pgrad.

aut.

ac.

ir/3/applicant فعال شده و امروز آخرین مهلت ثبت نام است.

متقاضیان واجد شرایط باید در مقطع کارشناسی حداقل معدل 16، در مقطع کارشناسی ارشد حداقل معدل 17 (بدون احتساب نمره پایان نامه) و یا نمره حداقل 18 یا درجه عالی و بسیار خوب برای پایان نامه در مقطع کارشناسی ارشد را دارا باشند.

همچنین داشتن حداقل یکی از شرایط ذیل برای پذیرش مورد نیاز است: یک مقاله معتبر علمی پژوهشی داخلی یا نهایی شده بین المللی که نام متقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز دوشنبه، آخرین مهلت پذیرش بدون آزمون دکتری دانشگاه امیرکبیر

امروز دوشنبه، آخرین مهلت پذیرش بدون آزمون دکتری دانشگاه امیرکبیر