مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 03:052021-05-16پزشكي

از ماسک سوپاپ دار (فیلتر دار) استفاده نکنید


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان با تأکید بر اینکه با بیان اینکه استفاده از ماسک پارچه ای به تنهایی از ابتلای به کرونا جلوگیری نمی کند، - ایسنا/هرمزگان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان با تأکید بر اینکه با بیان اینکه استفاده از ماسک پارچه ای به تنهایی از ابتلای به کرونا جلوگیری نمی کند، گفت: شهروندان به هیچ عنوان از ماسک سوپاپ دار (فیلتر دار) استفاده نکنند.

دکتر فاطمه نوروزیان در گفت و گو با ایسنا، افزود: 26 اردیبهشت، 5 نفر دیگر بر اثر ابتلای به کرونا جان در هرمزگان جان باختند و شمار کل جان باختگان این بیماری در استان به هزار و 214 نفر رسید.

وی با بیان اینکه امروز نیز 114 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان بستری شدند، اظهار کرد: اکنون در مجموع 390 نفر در بیمارستان های استان تحت مراقبتند، از مجموع بستری ها، 68 نفر در بخش مراقبت های ویژه (آی.

سی.

یو) بستری هستند و حال 11 نفر از آن ها وخیم است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به برگزاری امتحانات حضوری دانش آموزان پایه نهم و دوازدهم در استان هم اشاره و به دانش آموزان توصیه کرد به هیچ عنوان از ماسک سوپاپ دار (فیلتر دار) استفاده نکنند.

نوروزیان با بیان اینکه استفاده از ماسک پارچه ای به تنهایی از ابتلای به کرونا جلوگیری نمی کند، خاطرنشان کرد: بهترین شیوه ماسک زدن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از ماسک سوپاپ دار (فیلتر دار) استفاده نکنید

از ماسک سوپاپ دار (فیلتر دار) استفاده نکنید