مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 03:002021-05-16اقتصادي

امنیت شغلی کارگران ساختمانی ارتقا می یابد


مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی زنجان گفت: کارگران ساختمانی نسبت به سایر کارگران بسیار زحمتکش هستند و در سال جاری باید به امنیت شغلی آنها بیشتر توجه شود.

- محمدرضا یوسفی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: کارگران رکن مهم اقتصاد جامعه هستند و جایگاه بسیار والایی در جامعه دارند و باید رفاه و آرامش این قشر از جامعه بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه کارگران مشکلات زیادی دارند و باید به آنها بیشتر توجه شود، افزود: کارگران رکن مهم اقتصاد جامعه هستند و جایگاه بسیار والایی در جامعه دارند و باید رفاه و آرامش این قشر از جامعه بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی زنجان با بیان اینکه تولید با وجود نیروی انسانی محقق می شود،گفت: در این راستا باید برای توسعه تولید و ارتقای اشتغال به مطالبات و رفع مشکلات کارگران بسیار توجه شود.

یوسفی با بیان اینکه وظیفه اداره کار تنظیم روابط کار بین کارگر و کارفرما، کمک به پیشرفت و توسعه تولید و پیشگیری از ایجاد مشکل و بحران در محیط های کارگری است، ادامه داد: حوادث ناشی از کار در برخی از مشاغل زیاد و در برخی مشاغل کم است.

وی به بیمه کارگران ساختمانی اشاره کرد و افزود: کارگران ساختمانی نسبت به سایر کارگران بسیار زحمتکش هستند و در سال جاری باید به امنیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت شغلی کارگران ساختمانی ارتقا می یابد

امنیت شغلی کارگران ساختمانی ارتقا می یابد