مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 03:002021-05-16سياسي

خواهر تبریز پاک از یاد رفت... / با ذلت روی این صندلی نمی نشینم


جلسه دیروز شورای شهر با فراموش کاری در یک موضوع مهم آغاز و با اظهار نظرهایی که از آن می توان مفهم عدم کارآیی شورای پنجم و شهردار منتخب ذکر کرد پایان یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، شورای پنجم کلانشهر تبریز جلسات هفتگی خود را همچنان برگزار می کند! جلسه دیروز شورای شهر تبریز با فراموش کاری در یک موضوع مهم آغاز و با اظهار نظرهایی که از آن می توان مفهم عدم کارآیی شورای پنجم و شهردار منتخب ذکر کرد پایان یافت.

جلسه ای که رییس آن با حاشیه عدم تایید صلاحیت برای نامزدی دوره بعد روبه رو شد ( تا مرحله صلاحیت استانی) شاید تمرکز وی را بر موضوع غزه بهم زد و از هر سخنی صحبت به میان آورد الا مراودات خواهر خواندگی کلانشهر تبریز در روزهای سخت غزه و مردمانش! شهرام دبیری چنانچه در سایت رسمی شورای شهر نیز آورده شده از موضوعات پیش پا افتاده تا عنوان چندین تسلیت و تبریک سخن راند اما چیزی از خواهر مظلوم تبریز، غزه مظلوم نگفت.

در این جلسه عبدالله تقی پور رییس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری از کلاغ های تبریز سراغ گرفت و افزود: در حوزه محیط زیست اقدامات و دیدگاه هایی داشته که همواره خلاء مدیریت جامع شهری در تبریز  مشهود است؛ حیوانات شهری فقط سگ ها نیستند باید پرسیده شود کلاغ ها و لک لک های تبریز کجا رفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خواهر تبریز پاک از یاد رفت... / با ذلت روی این صندلی نمی نشینم

خواهر تبریز پاک از یاد رفت... / با ذلت روی این صندلی نمی نشینم