مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 02:452021-05-16پزشكي

کاهش 10 درصدی رعایت دستور العمل های بهداشتی در گیلان


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به کاهش 10 درصدی رعایت دستور العمل ها از سوی شهروندان، همچنان وضعیت شکننده بوده و باید با جدیت رعایت کنندو - آبتین حیدرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه رصد و پایش ها نشان دهنده کاهش 10 درصدی رعایت دستور العمل های بهداشتی از سوی شهروندان است، اظهار کرد: متأسفانه میزان رعایت دستور العمل ها از 75 درصد به 65 درصد رسیده است.

وی افزود: میزان رعایت دستور العمل های بهداشتی در میان اصناف و اماکن بین 65 تا 75 درصد است اما هیچ کدام از این دو شاخص خوب نبوده بلکه برای کنترل کرونا نیازمند افزیش رعایت پروتکل ها به بیش از 90 درصد هستیم.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اینکه بیشتر عدم رعایت دستور العمل ها در سطح نانوایی ها، سوپر مارکت ها و قهوه خانه ها و خوار و بارفروشی ها است، گفت: متأسفانه میزان رعایت های در این اصناف حتی به 20 تا 30 درصد می رسد که بسیار پایین بوده و موجب نگرانی است.

وی در ادامه با بیان اینکه قطعاً ادامه این روند زمینه را برای انتقال و انتشار بیماری و ویروس جدی بگیرند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تأکید بر لزوم رعایت فاصله فیزیکی، گفت: دوری از تجمعات و دورهمی های خانوادگی و دوستانه نیز باید با جدیت بیشتری از سوی شهروندان رعایت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 10 درصدی رعایت دستور العمل های بهداشتی در گیلان

کاهش 10 درصدی رعایت دستور العمل های بهداشتی در گیلان