مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 02:452021-05-16سياسي

مجمع عمومی نوبت دوم شرکت تعاونی سهام عدالت اصفهان تعویق بیفتد


مجمع نمایندگان استان اصفهان در نامه ای به دژپسند، وزیر امور اقتصاد و دارایی خواستار آن شدند که مجمع عمومی نوبت دوم شرکت تعاونی سهام عدالت استان اصفهان به تعویق بیفتد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، مجمع نمایندگان استان اصفهان در نامه ای به دژپسند، وزیر امور اقتصاد و دارایی خواستار آن شدند که مجمع عمومی نوبت دوم شرکت تعاونی سهام عدالت استان اصفهان به تعویق بیفتد.

در این نامه آمده است، با توجه به جایگاه شرکت تعاونی سهام عدالت اصفهان با سرمایه قابل توجه (بیش از 230 هزار میلیارد ریال) و نقشی که می تواند در توسعه و عمران استان ایفا کند، لازم است بر اساس دستور مورخ 16 فروردین 1400 مقام معظم رهبری ناظر به مشارکت واقعی مردم در مالکیت و مدیریت این شرکت، اصلاح اساسنامه و انتخاب مدیران با فرایند منطقی و قابل دفاعی انجام گیرد.

در بخش دیگری از نامه به طوری که اهلیت نامزدها به دقت ارزیابی و احراز شود و حضور سهامداران واقعی با اطلاع رسانی کافی و مشارکت کانون ها و مجامع صنفی سهام داران به نحو شایسته انجام گیرد به طوری که بر وضعیت برگزاری مجمع از آنچه در تاریخ 18 اردیبهشت 1400 در استان اصفهان با روش الکترونیک و با حضور 51 نفر (0.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجمع عمومی نوبت دوم شرکت تعاونی سهام عدالت اصفهان تعویق بیفتد

مجمع عمومی نوبت دوم شرکت تعاونی سهام عدالت اصفهان تعویق بیفتد