مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 02:352021-05-16سياسي

افزایش 15 درصدی شعب اخذ رأی در قزوین به دلیل شرایط کرونایی


معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین گفت: 1277 شعبهٔ اخذ رأی برای انتخابات ریاست جمهوری و 1566 شعبهٔ اخذ رأی برای انتخابات شوراها در سطح استان پیش بینی شده است، - ایسنا/قزوین معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین گفت: 1277 شعبهٔ اخذ رأی برای انتخابات ریاست جمهوری و 1566 شعبهٔ اخذ رأی برای انتخابات شوراها در سطح استان پیش بینی شده است، تعداد شعب نیز نسبت به دورهٔ گذشته به جهت مدیریت شرایط کرونایی 15 درصد افزایش یافته است.

منوچهر حبیبی ضمن اشاره به این موضوع که انتخابات در نظام جمهوری اسلامی در حکم سرمایه ای اجتماعی است و برای نظام تولید قدرت می کند، بیان کرد: بی شک انتخابات سرنوشت ساز 28 خرداد ماه 1400 با حضور باشکوه و پرشور مردم به حماسه ای ماندگار تبدیل خواهد شد، زیرا مردم ما بسیار موقعیت شناس هستند و دشمن را در رسیدن به اهداف خود ناکام خواهند گذاشت و برای بیست وهفتمین بار دشمنان ایران اسلامی را مأیوس و سرشکسته خواهند کرد.

وی اظهار کرد: در انتخابات پیش رو، قریب به 30 هزار نفر عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی و حفاظتی باید ساماندهی شوند و حدود 3 هزار خودرو در این انتخابات موردنیاز است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین تصریح کرد: در استان قزوین تعداد 964 داوطلب برای عضویت در 28 شورای شهر ثبت نام کرده اند که تاکنون صلاحیت 90 درصد آنان احراز شده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 15 درصدی شعب اخذ رأی در قزوین به دلیل شرایط کرونایی

افزایش 15 درصدی شعب اخذ رأی در قزوین به دلیل شرایط کرونایی