مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 02:352021-05-16سياسي

2080/شهید بهروز سوری: کشور در مقابل باطل پیروز است


شهید بهروز سوری در وصیت نامه خود آورده است: برای امام و رزمندگان و پیروزی کشورمان دعا کنید که قطعا پیروزی با ملت ما خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، شهید ؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت.

برگ سبزی، تحفه درویش ، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید .

تبرک لحظاتمان با شهید بهروز سوری: بسم الله الرحمن الرحیم با سلام و درود به حضرت مهدی(عج) و با سلام و درود به امام امت، رهبر کبیر انقلاب امام خمینی و با سلام بر رزمندگان اسلام و با سلام و درود به شهیدان به خون غلتان و با سلام به تمام مستضعفین جهان و خانواده های شهدا.

امیدوارم که سلام پرمهر و محبت مرا از این راه دور با دلی گرم پذیرفته باشید.

ای پدر و مادر عزیزم سلام مرا با دلی گرم بپذیرید؛ از خداوند می خواهم  همیشه در زیر سایه الطافش برقرار باشید و هیچ کم و کسری و کسالتی نداشته باشید و همیشه در کارهایتان پیروز و موفق باش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2080/شهید بهروز سوری: کشور در مقابل باطل پیروز است

2080/شهید بهروز سوری: کشور در مقابل باطل پیروز است