مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 02:352021-05-16اقتصادي

همانند کرونا نیاز به ستاد مصرف درست آب داریم


عضو گروه آبیاری دانشکده کشاورزی دانشگاه فردوسی گفت: در زمینه مصرف آب باید همانند ستاد کرونا، ستادی تشکیل شود تا بتوانیم براساس آن پروتکل ها و پیشگیری های لازم در زمینه مصرف آب را داشته باشیم.

- ایسنا/خراسان رضوی عضو گروه آبیاری دانشکده کشاورزی دانشگاه فردوسی گفت: در زمینه مصرف آب باید همانند ستاد کرونا، ستادی تشکیل شود تا بتوانیم براساس آن پروتکل ها و پیشگیری های لازم در زمینه مصرف آب را داشته باشیم.

سید حسین ثنایی نژاد، روز گذشته در نشست گفت وگو محور بدون تعارف با خشکسالی 1400 که در سازمان مرکزی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: مدل های دقیق و حساب شده ای جهت پیش بینی و پیشگیری خشکسالی وجود ندارد و ما فقط می توانیم میزان بارندگی را تشخیص دهیم.

وی افزود: البته شایان ذکر است که بنده با توجه به تجربیات مانیتورینگ شخصی و تجربیات خود توانسته ام سه بار خشکسالی در سال های متوالی را پیش بینی و اعلام نمایم که مستندات آن موجود است، با اجرای مدل و روش های ساده تشخیص خشکسالی می توانیم اقداماتی را انجام دهیم.

حدود یک ماه و نیم قبل خواستار اعلام وضعیت خشکسالی و رعایت به یک سری پروتکل ها در مصرف آب شدم.

این استاد دانشگاه اضافه کرد: در زمینه مصرف آب باید همانند ستاد کرونا، ستادی تشکیل شود تا بتوانیم براساس آن پروتکل ها و پیشگیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همانند کرونا نیاز به ستاد مصرف درست آب داریم

همانند کرونا نیاز به ستاد مصرف درست آب داریم