مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 02:102021-05-16سياسي

تقریبا 40 داوطلب حائز شرایط شورای نگهبان هستند


ما در انتخابات ریاست جمهوری رد صلاحیت نداریم احراز صلاحیت داریم و فقط آن هایی را که صلاحیتشان احراز می شود اعلام می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سخنگوی شورای نگهبان در برنامه تیتر امشب شبکه خبر گفت: مدارک امروز از وزارت کشور ارسال شد و فردا اولین جلسه شورای نگهبان برای بررسی صلاحیت هاست.

کدخدایی افزود: آمار ثبت نام انتخابات قبلی بالای 1600 نفر بود.

اگر مصوبه شورای نگهبان نبود، پیش بینی بالای 3 هزار ثبت نامی داشتیم.

سخنگوی شورای نگهبان با بیان این که تعداد اسامی که وزارت کشور به ما اعلام کرده 592 نفر است ادامه داد: حدود 40 داوطلب انتخابات ریاست جمهوری طبق مصوبه شورای نگهبان مدارک لازم را ارائه کرده اند؛ البته اگر کسی نقص مدارک داشته باشد یا برای تکمیل مدارک فرصت گرفته باشد، امکان تکمیل مدارک را دارد.

کدخدایی بابیان این که آنچه برای ما اعتبار دارد شرایطی است که شورای نگهبان اعلام کرده، افزود: طبیعتا تلاش ما این است که در فرصت 5 روزه کار بررسی صلاحیت ها انجام بگیرد و وقتی در موعد قانونی درباره صلاحیت ها به نتیجه رسیدیم، نتایج را به وزارت کشور اعلام می کنیم تا اسامی را اعلام کنند.

وی درباره تبلیغات کاندیدا ها گفت: بعد از این که شورای نگهبان اسامی را به وزارت کشور اعلام کند، وزارت کشور هم موظف است ظرف یکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقریبا 40 داوطلب حائز شرایط شورای نگهبان هستند

تقریبا 40 داوطلب حائز شرایط شورای نگهبان هستند