مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 02:102021-05-16سياسي

علیرضابیگی: مردم قاضی فضای انتخاباتی هستند


یک عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها تاکید کرد: مردم برای انتخاب رییس جمهور اصلح باید بسنجند شاخص هایی که رهبری تبیین کردند را در کدام نامزد می توانند پیدا کنند.

- یک عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها تاکید کرد: مردم برای انتخاب رییس جمهور اصلح باید بسنجند شاخص هایی که رهبری تبیین کردند را در کدام نامزد می توانند پیدا کنند.

احمد علیرضابیگی در گفت وگو با ایسنا، با تاکید بر ضرورت آگاهی بخشی به مردم برای انتخاب اصلح در انتخابات و پرهیز از پرداختن به حاشیه ها، بیان کرد: مزیت اصلی جمهوری اسلامی ایران این است که از نعمت ولایت فقیه برخوردار است و در بزنگاه های تاریخی، مقام ولایت شاخص های صحیح را برای اینکه مردم بتوانند یک انتخاب صحیح برای ادامه راه داشته باشند، تبیین می کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه در مقطع زمانی کنونی نیز توجه به این شاخصه ها موثرترین راهنمایی برای شناخت صحیح کاندیداها و یک انتخاب اصلح است، اظهار کرد: به فضل الهی مقام معظم رهبری از 22 بهمن ماه تا آخرین دیداری که با دانشجویان داشتند شاخص های یک کاندیدای اصلح را برای مردم تبیین کردند.

مردم نیز اگر نمی خواهند ضرر کنند و برای اینکه یک انتخاب اصلح داشته باشند باید ببینند در چه کسی می توانند این شاخص ها را پیدا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علیرضابیگی: مردم قاضی فضای انتخاباتی هستند

علیرضابیگی: مردم قاضی فضای انتخاباتی هستند