مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 21:102021-05-16پزشكي

اتمام موجودی واکسن در خوزستان / ادامه واکسیناسیون بالای 70 سال به محض رسیدن واکسن


رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: وزارت بهداشت اعلام کرده است که یک محموله واکسن دیشب وارد کشور شده و یک محموله نیز امشب وارد کشور می شود و احتمالا فردا یا پس فردا به ما واکسن داده می شود.

- ایسنا/خوزستان رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: وزارت بهداشت اعلام کرده است که یک محموله واکسن دیشب وارد کشور شده و یک محموله نیز امشب وارد کشور می شود و احتمالا فردا یا پس فردا به ما واکسن داده می شود.

دکتر فرهاد ابول نژادیان با اشاره به روند مراحل واکسیناسیون در استان خوزستان، اظهار کرد: در حال حاضر بعد از گذراندن فاز اول واکسیناسیون که شامل گروه های پرسنل بهداشت و درمان، بیماران خاص، ساکنان سرای سالمندان و جانبازان بالای 50 درصد بودند، وارد فاز دوم واکسیناسیون شده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در استان خوزستان تاکنون 74 درصد گروه سنی 80 سال به بالا، 67 درصد افراد بین 75 تا 80 سال و 36 درصد افراد 70 تا 75 سال واکسینه شده اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به اتمام موجودی واکسن کرونا در استان خوزستان بیان کرد: دو روز است که موجودی واکسن در استان خوزستان به صفر رسیده است؛ وزارت بهداشت اعلام کرده است که یک محموله واکسن دیشب وارد کشور شده و یک محموله نیز امشب وارد کشور می شود و احتمالا فردا یا پس فردا ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام موجودی واکسن در خوزستان / ادامه واکسیناسیون بالای 70 سال به محض رسیدن واکسن

اتمام موجودی واکسن در خوزستان / ادامه واکسیناسیون بالای 70 سال به محض رسیدن واکسن