مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 18:102021-05-16سياسي

تخت روانچی: دفاع در برابر ظلم و تجاوز حق مسلم فلسطینی ها است


سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل در نشست شورای امنیت گفت که دفاع در برابر ظلم و تجاوز حق مسلم فلسطینی ها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، مجید تخت روانچی سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل امروز (یکشنبه) طی سخنانی خود در شورای امنیت سازمان ملل که برای بررسی آخرین تحولات فلسطین برگزار شد، گفت: همزمان با این جلسه، نیروهای وحشی رژیم اسراییل در حال ارتکاب یک قتل عام واقعی در فلسطین، به ویژه در نوار غزه، بزرگترین زندان باز جهان، هستند که طی آن تاکنون 192 نفر، شامل 58 کودک و 34 زن به شهادت رسیده اند.

  وی در تشریح این جنایات گفت: آنها بزدلانه زنان بی دفاع را به قتل می رسانند، بیرحمانه نوزدان و کودکان را می کشند؛ وحشیانه خانواده ها را یک جا به قتل می رسانند؛ بی شرمانه به اماکن مقدس اهانت می کنند؛ ناجوانمردانه مناطق مسکونی، مدارس و تأسیسات بهداشتی و درمانی را بمباران و گلوله باران می کنند و دیوانه وار خانه ها را تخریب می کنند و در یک کلام: در حال ارتکاب همزمان و یک جای هر چهار جنایت اصلی بین المللی هستند.

تخت روانچی افزود: سؤال اینجاست، چرا نیروهای اسراییلی مرتکب چنین جنایاتی می شوند؟ چون فلسطینی ها صدای خود را روی نیروهای اسراییلی که می خواهند سرزمین های آباء و اجدادی آنها در محله های فلسطین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخت روانچی: دفاع در برابر ظلم و تجاوز حق مسلم فلسطینی ها است

تخت روانچی: دفاع در برابر ظلم و تجاوز حق مسلم فلسطینی ها است