مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 18:052021-05-16سياسي

پشت پرده جملات انگیزشی در گروه های خانوادگی


هر روز صبح که گروه خانوادگی تان را باز می کنید، الگوی مشخصی از پیام ها می بینید: خاله تان تصویری از غروب آفتاب در دشتی سرسبز را فرستاده است که روی آن نوشته شده: - هر روز صبح که گروه خانوادگی تان را باز می کنید، الگوی مشخصی از پیام ها می بینید: خاله تان تصویری از غروب آفتاب در دشتی سرسبز را فرستاده است که روی آن نوشته شده: امروز مثل خورشید بتاب یا پسرعمویتان که عکسی از یک دسته گل گذاشته و زیرش نوشته: گاهی اوقات فقط باید لبخند بزنی و رد شوی، بگذار خیال کنند که نفهمیده ای .

راز محبوبیت این پیام ها چیست؟ چه کسانی آن ها را می سازند؟ و به چه دردی می خورند؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه جوان در ادامه نوشت: روزی که در آن هستی هدیه ای است که به تو داده اند.

.

به مسیر بیندیش، نه مقصد .

زندگی کن، عشق بورز و بخند (و فراموش نکن این پیام را به اشتراک بگذاری و صفحه ام را دنبال کنی…!) جملات انگیزه بخش بخش جدایی ناپذیری از رسانه های اجتماعی اند، مخصوصاً فیس بوک و اینستاگرام که سرتاسر آن ها را پیام های پرمغزی گرفته که اغلب پس زمینه های شگفت انگیزی هم دارند.

حتماً متوجه منظورم هستید: عکس هایی از آبشارهای بزرگ و غروب های زیبا با جملاتی مثل تا باران نبارد، رنگین کمانی در کار نخواهد بود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت پرده جملات انگیزشی در گروه های خانوادگی

پشت پرده جملات انگیزشی در گروه های خانوادگی