مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 18:052021-05-16ورزشي

فرار امید گناوه از شکست خانگی/ عبدالهی استعفاء داد!


هفته هجدهم لیگ دسته دوم کشور با تساوی خانگی امید گناوه در بوشهر پیگیری شد تا روند ناکامی های این تیم همچنان ادامه داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، هفته هجدهم لیگ دسته دوم کشور در گروه اول این رقابت ها از ساعت 20 و 15 دقیقه امشب با دیدار تیم های امید گناوه و نفت و گاز گچساران در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر پیگیری شد.

دو تیم رقابت نزدیکی در این دیدار داشتند و موقعیت های نصف و نیمه ای نیز روی دروازه ها خلق کردند و در حالی که نود دقیقه بازی را پشت سر می گذاشتیم این تیم مهمان بود که توسط مهدی دلاورزاده به گل بازی رسید.

شاگردان عبداللهی که فقط در پنج دقیقه وقت اضافه این دیدار فرصت جبران داشتند روی دروازه نفت و گاز گچساران حمله ور شدند و در چهارمین دقیقه وقت اضافه موفق شدند توسط محمد جلیزی به گل تساوی دست پیدا کنند تا از یک شکست خانگی فرار کنند و امتیازات بازی را تقسیم کنند.

با این تساوی امید گناوه 22 امتیازی شد و در جایگاه هفتم قرار گرفت.

ایران جوان بوشهر دیگر نماینده استان بوشهر فردا در همدان در دیداری سخت به مصاف شهرداری همدان صدرنشین گروه نخست خواهد رفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، به دنبال نتایج ضعیف امید گناوه در هفته های اخیر و پس از دیدار امشب این تیم حسین عبدالهی سرمربی این تیم از سمت خود استعفاء داد تا مدیران باشگاه به فکر جای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرار امید گناوه از شکست خانگی/ عبدالهی استعفاء داد!

فرار امید گناوه از شکست خانگی/ عبدالهی استعفاء داد!