مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 18:002021-05-16ورزشي

اتهامات سنگین کمالوند و بیاتی نیا به فدراسیون بعداز باخت


نارنجی پوشان سایپا که امروز به جز شکست مقابل پیکان، از جنبه اخلاقی نیز در طول بازی با جنجال های کنار خط و اعتراضات پیاپی،  شاهد اخراج سرمربی و دستیاران اول تیم شان بودند، - جنجال دسته جمعی سرمربی و مربی پرحاشیه تیم فوتبال سایپا بعد از باخت در دربی خودروسازان، سوژه رسانه ها شده است و آنها در مصاحبه های خود اتهامات بسیار بزرگی به فدراسیون فوتبال وارد کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، نارنجی پوشان سایپا که امروز به جز شکست مقابل پیکان، از جنبه اخلاقی نیز در طول بازی با جنجال های کنار خط و اعتراضات پیاپی، شاهد اخراج سرمربی و دستیاران اول تیم شان بودند، حالا در رسانه ها همه گسترده ای علیه فوتبال کشور راه انداخته اند و اتهامات سنگینی را به فدراسیون و سازمان لیگ نسبت دادند.

فراز کمالوند سرمربی اخراجی سایپا مدعی است نتایج در فوتبال ایران داخل زمین تعیین نمی شود و از مسئولان فدراسیون فوتبال خواست به این موضوع رسیدگی کنند.

فراز کمالوند پس از شکست 2 بر یک سایپا مقابل پیکان اظهار داشت: درباره چه چیزی صحبت کنم؟ درباره خطای پیکان که به پنالتی تبدیل شد؟ روز گذشته (یکشنبه) نزد علیپور و کمیته صیانت از سلامت فوتبال رفتم و این را به این کمیته و حراست فدراسیون هم گفتم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتهامات سنگین کمالوند و بیاتی نیا به فدراسیون بعداز باخت

اتهامات سنگین کمالوند و بیاتی نیا به فدراسیون بعداز باخت