مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 17:252021-05-16اقتصادي

اختصاص3میلیارد تومان به اجرای معدن دیشموک


معاون امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: سه میلیارد تومان برای اجرای طرح معدن نیترات دیشموک اختصاص یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد امروز در بازدید از پروژه معدن لیراب از تصویب سه میلیارد تومان اعتبار از محل تسهیلات اشتغال روستایی استان به این پروژه خبر داد.

سید حشمت الله صمیمی دوست گفت: طی دو سال گذشته تلاش های بسیار خوبی به منظور حمایت از سرمایه گذار انجام که از محل تسهیلات اشتغال روستایی استان اعتباری بالغ بر سه میلیارد تومان مصوب که بخشی از آن به سرمایه گذار پرداخت شده است.

وی افزود: در بحث تامین زیرساخت های این طرح از قبیل جاده دسترسی و برق مورد نیاز پیگیری های لازم انجام شد تا امکانات اولیه همچون جاده دسترسی مناسب برای رونق اشتغالزایی منطقه ایجاد شود.

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد:در این طرح 40 نفر به صورت مستقیم مشغول به کار می شوند.

وی با اشاره به آخرین آمار صنعت و معدن و تجارت استان در خصوص میزان ذخایر معدنی این طرح گفت: در مرحله اول بهره برداری میزان ذخیره این معدن 500 هزار تن پیش بینی شده است.

صمیمی دوست با اشاره به کاربرد های معدن نیترات پتاسیم افزود: مواد تولیدی این معدن در صنایع نظامی، غذایی، کشاورزی کاربرد دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص3میلیارد تومان به اجرای معدن دیشموک

اختصاص3میلیارد تومان به اجرای معدن دیشموک