مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 17:152021-05-16ورزشي

بازیکن تیم سپاهان: صحبت در خصوص قهرمانی زود است


صحبت کردن درباره قهرمانی زود است، روندی که امسال داشتیم این است بازی به بازی جلو برویم.

- ایسنا/اصفهان بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: صحبت کردن درباره قهرمانی زود است، روندی که امسال داشتیم این است بازی به بازی جلو برویم.

محمدرضا حسینی امروز (یکشنبه- 26 اردیبهشت ماه) پس از پیروزی پر گل تیمش در برابر مس رفسنجان، اظهار کرد: بازی خیلی خوبی بود و برد خوبی به دست آوردیم، اینکه عقب افتادیم و در ادامه جبران کردیم شیرینی این پیروزی را دو چندان کرد و نشان از بزرگی سپاهان و کیفیت بازیکنان است.

وی افزود: خوشحالیم که با این برد روحیه بخش به تعطیلات می رویم و به تمام هواداران که بی صبرانه منتظر چنین بردی بودند، تبریک می گویم.

مهاجم تیم فوتبال سپاهان در خصوص گلی که در این بازی به ثمر رساند، گفت: وظیفه اول من این است که برای تیم مثمر ثمر باشم و بعد هم اگر شد گل و پاس گل داشته باشم و این زحمت تمام بازیکنان تیم بود که این گل به ثمر رسید، هدف در نهایت پیروزی بود که به آن رسیدیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسینی در ارتباط با قول قهرمانی به هواداران، خاطرنشان کرد: زود است صحبت از قهرمانی داشته باشیم، روندی که امسال داشتیم و صحبتی که در تیم داریم این است که بازی به بازی جلو برویم، انشالله که بتوانیم و اگر لیاقت داشته باشیم قهرمان شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازیکن تیم سپاهان: صحبت در خصوص قهرمانی زود است

بازیکن تیم سپاهان: صحبت در خصوص قهرمانی زود است