مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 17:102021-05-16سياسي

توضیحات فرهنگی درباره انتخابات هیأت رییسه مجلس


سخنگوی هیأت رییسه مجلس با باین اینکه انتخابات هیأت رییسه مجلس 5 خرداد برگزار می شود گفت: پس از انتخابات هیأت رییسه جلسات صحن دو روز در هفته خواهد بود و هفته منتهی به انتخابات ریاست جمهوری هفته سرکشی به حوزه های انتخابیه خواهد بود.

- فرهنگی: مجلس پس از انتخابات هیأت رییسه دو روز در هفته جلسه خواهد داشتمحمدحسین فرهنگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی فارس، با اشاره به نشست امروز هیأت رییسه مجلس گفت: در جلسه هیأت رییسه مجلس، یکشنبه 26 اردیبهشت، مقرر شد انتخابات هیأت رییسه مجلس مطابق آیین نامه داخلی مجلس، روز چهارشنبه پنجم خردادماه و بر اساس رویه سال گذشته و سال جاری به خاطر شرایط کرونایی به صورت الکترونیکی برگزار شود.

وی افزود: همچنین مقرر گردید جلسات صحن من بعد در محل صحن علنی برگزار شود و خبرنگاران نیز می توانند مانند گذشته در برخی ساعات غیر از ساعات صحن علنی، در محل محوطه اطراف صحن حضور یابند.

سخنگوی هیأت رییسه مجلس اظهار داشت: بعد از انتخابات هیات رییسه مجلس، جلسات علنی دو روز در هفته برگزار می شود تا نمایندگان ناظر بر انتخابات شورا های اسلامی شهر و روستا در سطح کشور، فرصت بیشتری برای انجام وظایف قانونی خود داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات فرهنگی درباره انتخابات هیأت رییسه مجلس

توضیحات فرهنگی درباره انتخابات هیأت رییسه مجلس