مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 17:052021-05-16سياسي

نباید رقابت های سیاسی و جناحی ما را از اخلاق اسلامی و انسانی دور کند


استاندار بوشهر خطاب به همه گروه ها و جناح های سیاسی در کشور گفت: هر کس با هر سلیقه و جناح فکری که در ایران است باید تلاش کنند مردم حضور گسترده ای در انتخابات داشته باشند، - ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر خطاب به همه گروه ها و جناح های سیاسی در کشور گفت: هر کس با هر سلیقه و جناح فکری که در ایران است باید تلاش کنند مردم حضور گسترده ای در انتخابات داشته باشند، هرچه حضور گسترده تر باشد دشمنان بیشتر از نظام ما ناامید می شوند.

عبدالکریم گراوند در آیین رونمایی از عملیات ویژه رسانه ای انتخاباتی در صدا و سیمای مرکز بوشهر با اشاره به دو انتخابات مهم و سرنوشت ساز در 28 خرداد ماه اظهار کرد: انتخابات از برکات و هدایای الهی است که خداوند به واسطه امام و شهدا نصیب ملت ایران کرده است.

وی افزود: بزرگ ترین سرمایه ما نظام الهی جمهوری اسلامی است، این دستاورد کمی نیست و نباید آن را فراموش کرده بلکه باید برای این سرمایه ارزشمند، امیدآفرینی هم کنیم.

مقام عالی دولت در استان بوشهر تصریح کرد: در این فضای بی رحمانه رسانه ای که علیه ایران شکل گرفته نباید اجازه دهیم بزرگ ترین امید ما که نظام جمهوری اسلامی است خدشه دار شود.

گراوند بیان کرد: در این شرایط حساس باید ارزش های انقلاب را تبیین کرده و از نظام جمهوری اسلامی پاسداری کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید رقابت های سیاسی و جناحی ما را از اخلاق اسلامی و انسانی دور کند

نباید رقابت های سیاسی و جناحی ما را از اخلاق اسلامی و انسانی دور کند