مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 16:502021-05-16سياسي

رییس ستاد مردمی آیت الله رییسی در سیستان و بلوچستان معرفی شد


حجت الاسلام «احمد راهداری» به عنوان رییس ستاد مردمی آیت الله رییسی در استان سیستان و بلوچستان معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان سیستان و بلوچستان و شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی استان سیستان و بلوچستان با صدور بیانه ای مشترک از معرفی رییس ستاد مردمی آیت الله رییسی در این استان خبر داد.

در این بیانیه آمده است، حضور گسترده مردم و مشارکت حداکثری آنها در انتخابات سرمایه بزرگ انقلاب اسلامی ایران است که در عرصه داخلی و خارجی به عنوان پشتوانه نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود.

از همین رو روز گذشته شورایی متشکل از اکثر نیروهای سیاسی، فرهنگی و اجتماعی استان سیستان و بلوچستان و همچنین مسئولین دوره قبل ستاد آیت الله رییسی و همچنین رئِیس و دبیر شورای وحدت و شورای ائتلاف سیستان و بلوچستان اعم از برادران و خواهران شیعه و سنی تشکیل شد و حجت الاسلام احمد راهداری به عنوان رییس ستاد مردمی آیت الله رییسی در استان سیستان و بلوچستان با اکثریت آرا انتخاب شد.

این بیانیه می افزاید؛ همچنین در پی تفاهم انجام شده در این جلسه مقرر شد انجام کلیه فرآیندهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در کل استان با همکاری این شورا و همچنین شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان سیستان و بلوچس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس ستاد مردمی آیت الله رییسی در سیستان و بلوچستان معرفی شد

رییس ستاد مردمی آیت الله رییسی در سیستان و بلوچستان معرفی شد