مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 16:402021-05-16سياسي

استقبال شورای ائتلاف از کاندیداتوری رییسی و قدردانی از قالیباف


نشست شورای ائتلاف عصر یکشنبه (26 اردیبهشت) با حضور اکثریت اعضا و به ریاست غلامعلی حدادعادل و دبیری پرویز سروری برگزار شد.

- سخنگوی شورای ائتلاف گفت: نشست شورای ائتلاف عصر یکشنبه (26 اردیبهشت) با حضور اکثریت اعضا و به ریاست غلامعلی حدادعادل و دبیری پرویز سروری برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیرابراهیم رسولی با اعلام این خبر اظهار کرد: در این نشست که با حضور حجت الاسلام سیدرضا تقوی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز و از اعضای موسس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برگزار شد، حداد عادل با اشاره به تنوع بالای داوطلبان نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری بر لزوم داشتن نقشه هوشمندانه برای رسیدن به انسجام حداکثری و حمایت از کاندیدای شاخص جریان انقلاب تاکید کرد.

وی تاکید کرد: همه اعضای حاضر در جلسه شورا از کاندیداتوری و حضور آیت الله سید ابراهیم رییسی در عرصه انتخابات ریاست جمهوری استقبال و در عین حال از از رویکرد جهادی و فداکارانه محمدباقر قالیباف در عدم کاندیداتوری به نفع وحدت و انسجام جریان انقلاب به رغم دارا بودن پایگاه رای مردمی قابل توجه تشکر و قدردانی کردند.

سخنگوی شورای ائتلاف اظهار کرد: تاکید بر حمایت همه جانبه شورای ائتلاف از کاندیدای واحد جریان انقلاب و پرهیز از هرگونه اختلاف افکنی و خودتخریبی در درون جریان بزرگ نیروهای ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال شورای ائتلاف از کاندیداتوری رییسی و قدردانی از قالیباف

استقبال شورای ائتلاف از کاندیداتوری رییسی و قدردانی از قالیباف