مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 16:252021-05-16سياسي

دانشجویان برای شرکت در اردوی طرح ولایت نگران نباشند


سرپرست رشد و کادرسازی بسیج دانشجویی خوزستان گفت: مسؤولین طرح در صدد انجام هماهنگی های لازم جهت دریافت واکسن و تست تشخیص کرونا برای افراد شرکت کننده در این دوره هستند.

- محمد عزیزی پناه، سرپرست رشد و کادرسازی بسیج دانشجویی خوزستان عصر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اهواز در تشریح جزییات طرح کشوری ولایت اظهار کرد: بیست و ششمین طرح ولایت در تابستان 1400 و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در مشهد مقدس و به مدت 40 روز با حضور دانشجویان سراسر کشور برگزار خواهد شد.

وی افزود: با توجه به اینکه طرح ولایت طرحی بنیادین در آموزش مبانی اندیشه اسلامی است معاون رشد و کادرسازی بسیج دانشجویی خوزستان در تلاش است که طی سال جاری حضور دانشجویان خوزستانی از نظر کیفی و کمی افزایش پیدا کند.

سرپرست رشد و کادرسازی بسیج دانشجویی خوزستان عنوان کرد: طرح ولایت به تعبیر مقام معظم رهبری از سرمایه های کشور است به همین دلیل تمام فعالان فرهنگی و دانشجویی باید تلاش کنند که آن دسته از دانشجویانی که به مبانی دینی و معرفتی علاقه مند هستند را با این دوره آشنا کنند تا از ظرفیت دوره بهره مند شوند.

وی افزود: با توجه به شرایط کرونا در سراسر کشور شاید دانشجویان برای شرکت در دوره نگران باشند اما باید این نکته را اعلام کنم که مسؤولین طرح در صدد انجام هماهنگی های لا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان برای شرکت در اردوی طرح ولایت نگران نباشند

دانشجویان برای شرکت در اردوی طرح ولایت نگران نباشند