مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 16:052021-05-16سياسي

هر کرسی شورای شهر بابل 10 رقیب دارد


رییس ستاد انتخابات شهرستان بابل گفت: برای هر یک از کرسی های ششمین دوره شورای شهر 10 رقیب وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، قربانعلی ولیزاده بورا عصر امروز در گفت وگویی اظهار کرد: در حال حاضر 90 داوطلب برای شورای شهر بابل که 9 کرسی دارد تایید صلاحیت هیأت نظارت استان را دریافت کردند.

وی گفت: در مجموع 145 نفر برای انتخابات ششمین دوره شورای شهر بابل ثبت نام کرده بودند که تعدادی از آنان انصراف دادند و بقیه هم در هیأت های اجرایی و نظارت شهرستانی و یا هیأت نظارت استان رد صلاحیت شدند.

ولیزاده افزود: هیأت نظارت انتخابات مازندران صلاحیت 25 داوطلب شورای شهرهای بابل را که به این هیأت شکایت برده بودند، تایید کرده است که از این تعداد 14 داوطلب برای شهر بابل، پنج داوطلب شهر امیرکلا، دو داوطلب شهر گتاب، یک داوطلب شهر گلوگاه و دو داوطلب برای شهر مرزیکلا بوده است.

رییس ستاد انتخابات شهرستان بابل ادامه داد: در مجموع 273 نفر برای تصاحب کرسی شهرهای هفتگانه شهرستان بابل نام نویسی کرده بودند که در نهایت با در نظر گرفتن انصرافی ها و رد صلاحیت ها 174 داوطلب تایید صلاحیت شده اند.

این مسؤول با اعلام این که نتیجه بررسی صلاحیت داوطلبان 24 اردیبهشت ماه به آنان ابلاغ شد، گفت: داوطلبانی که صلاحیت شان در مرحله بررسی هیأت نظارت استان تایید نشده و ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر کرسی شورای شهر بابل 10 رقیب دارد

هر کرسی شورای شهر بابل 10 رقیب دارد