مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 15:302021-05-16سياسي

شفافیت عملکرد مشارکت مردم در انتخابات را بالا می برد


نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: شفافیت عملکرد از سوی نامزدها بر میزان مشارکت مردم تأثیرگذار بوده و این امر باید به عنوان مطالبه مردمی پیگیری شود.

- غلامرضا منتظری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: خط پایان هر انتخابات باید تحول و پویایی و رشد و بالندگی باشد و معمولاً همه در انتخاب های خود در جستجوی بهتری و برتری هستند و این امر در انتخاب نام، محیط زندگی، شغل و غیره هم نمود یافته است.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی افزود: هدف از انتخابات سیاسی و اجتماعی رشد و ارتقا و بالندگی کشور استان و روستا است و می خواهیم با انتخابات تحول ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه این انتخابات نمایشی از عزم ملی است، اضافه کرد: این حضور نقش تعیین کننده ای در کشور و سرنوشت ما خواهد داشت و هر اندازه ما حضور پررنگ تری داشته باشیم گل واژه ما می خواهیم بیشتر تجلی می یابد.

منتظری با اشاره به مقوله انتخاب شایسته و احسن افزود: تحولات بر محور مدیریت اتفاق می افتد و اگر ما بار امانت را بر شانه انسان های توانمند بگذاریم این بار به خوبی به مقصد می رسد و تحولات خوبی را شاهد خواهیم بود ولی اگر معیارِ انتخاب، تعصب و آشنایی و غیره باشد، شایستگی تحت تاثیر قرار خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شفافیت عملکرد مشارکت مردم در انتخابات را بالا می برد

شفافیت عملکرد مشارکت مردم در انتخابات را بالا می برد