مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 15:252021-05-16اقتصادي

بندرعباس شهر پتانسیل ها


شهر بندرعباس در جغرافیای اقتصادی و ژیوپولیتیکی ایران به عنوان بندری رو به دنیا و پایتخت اقتصادی کشور شناخته می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، ایوب نکویی از فعالان اجتماعی هرمزگان در یادداشتی ذیل عنوان بندرعباس شهر پتانسیل ها آورده است: شهر بندرعباس در جغرافیای اقتصادی و ژیوپولیتیکی ایران به عنوان بندری رو به دنیا و پایتخت اقتصادی کشور شناخته می شود.

در این سلسله نوشتار به بیان پتانسیل های مغفول مانده، راههای تبدیل ظرفیتهای بالقوه به بالفعل و تحلیل مزایا و معایب این توسعه برای نیروی انسانی نخبه هرمزگان و اثرات آن بر زندگی مردم خواهیم پرداخت.

استان هرمزگان و به ویژه شهر بندرعباس با موقعیت منحصر به فردی که در کناره خلیج فارس و اتصال به آبهای گرم بین المللی دارد یکی از ممتازترین شهرهای ایران برای سرمایه گذاری در حوزه های مختلف می باشد.

کما اینکه رشد چشمگیر سرمایه گذاری در این استان و پله ترقی شدن این استان برای عده ای، امری انکارناپذیر و روشن است اما متاسفانه این توسعه نتوانسته است روی زندگی آحاد مردم نقش خوبی را ایفا کند.

به عنوان نمونه اگر بخواهیم متناظر با شرایط روز به حوزه مهم بهداشت و درمان بپردازیم با آنالیز شرایط پاندمی کرونا در دنیا در می یابیم در مواجه با این بحران جدی و نوپا اکثر کشورها و حتی است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بندرعباس شهر پتانسیل ها

بندرعباس شهر پتانسیل ها