مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 15:252021-05-16سياسي

قالیباف: تحرک جدی پارلمان­ ها برای توقف جنایات صهیونیست ها ضروری است


رییس مجلس شورای اسلامی در گفتگوی تلفنی با رییس مجلس سوریه ضمن تبادل نظر پیرامون تحولات اخیر در فلسطین و قدس گفت: تحرک جدی پارلمان­ ها برای توقف جنایات رژیم صهیونیستی ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از خانه ملت،  محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت ماه طی تماس تلفنی با حموده صباغ، رییس مجلس مردمی جمهوری عربی سوریه در خصوص تحولات اخیر در فلسطین و قدس شریف به گفتگو و تبادل نظر پرداخت.

قالیباف در ابتدای این تماس تلفنی با تجلیل از مقاومت مردم فلسطین در برابر جنایات رژیم صهیونیستی، گفت: ما کشورهای اسلامی حامی مردم فلسطین، نباید در برابر جنایات اخیر رژیم خونخوار و کودک­ کش صهیونیستی سکوت کنیم و می ­بایست هم از نظر سیاسی و هم از نظر ابعاد انسانی و حقوق بشری، از مردم مظلوم فلسطین حمایت کنیم.

رییس مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن محکوم کردن بمباران غزه توسط مزدوران صهیونیست، افزود: حمایت آمریکا و  برخی کشورهای غربی از اقدامات جنایتکارانه و ضد انسانی رژیم صهیونیستی در  کشتار مردم فلسطین، مایه حیرت و تأسف فراوان است.

وی در پایان این گفت وگوی تلفنی بر حمایت جمهوری اسلامی ایران از مردم مظلوم و مقاوم فلسطین تاکید کرد و خواستار تحرک جدی پارلمان­ ها برای توقف جنایات رژیم ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: تحرک جدی پارلمان­ ها برای توقف جنایات صهیونیست ها ضروری است

قالیباف: تحرک جدی پارلمان­ ها برای توقف جنایات صهیونیست ها ضروری است