مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 14:352021-05-16بين الملل

گوترش در جلسه شورای امنیت: از کشته شدن غیرنظامیان در غزه بهت زده ام


دبیرکل سازمان ملل درگیری ها میان رژیم صهیونیستی و فلسطینی ها را بسیار هولناک توصیف کرد و عنوان داشت که از تعداد غیرنظامیان کشته شده در پی حملات اسراییل بهت زده است.

- گوترش در جلسه شورای امنیت: از کشته شدن غیرنظامیان در غزه بهت زده ام دبیرکل سازمان ملل درگیری ها میان رژیم صهیونیستی و فلسطینی ها را بسیار هولناک توصیف کرد و عنوان داشت که از تعداد غیرنظامیان کشته شده در پی حملات اسراییل بهت زده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روسیا الیوم، آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل امروز (یکشنبه) در سخنرانی در جلسه شورای امنیت گفت: درگیری های مداوم میان نیروهای اسراییلی و گروه های فلسطینی بسیار هولناک است.

وی گفت که نسبت به تعداد کشته شدگان غیرنظامی فلسطینی به ویژه کودکان و زنان در پی حملات اسراییل به نوار غزه، بهت زده است.

وی ادامه داد: تنها راه، بازگشت به مذاکرات با هدف تشکیل دو کشوری است که در صلح و امنیت با یکدیگر همزیستی داشته باشند و یکدیگر را به رسمیت بشناسند و قدس پایتخت دو کشور تلقی شود که این امر همسو با قطعنامه های سازمان ملل و قانون بین المللی و توافق های پیشین است.

گوترش تاکید کرد که تشدید تنش ها در اطراف نوار غزه ممکن است به وقوع بحران امنیتی و انسانی بیانجامد که نمی توان در تمام منطقه آن را تحت کنترل درآورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گوترش در جلسه شورای امنیت: از کشته شدن غیرنظامیان در غزه بهت زده ام

گوترش در جلسه شورای امنیت: از کشته شدن غیرنظامیان در غزه بهت زده ام