مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 14:252021-05-16اقتصادي

دژپسند: بسته سیاستی وزارت اقتصاد موجب رشد اقتصادی مثبت است


وزیر امور اقتصادی و دارایی اجرای بسته سیاستی وزارت اقتصاد را موجب تحقق شعار سال و رشد اقتصادی مثبت در سال 1400 دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،ف رهاد دژپسند با بیان اینکه سال 1400 از سوی مقام معظم رهبری به عنوان تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نامگذاری شده است اظهار کرد: به منظور تحقق شعار سال، بسته سیاستی مرتبط تهیه و از ابتدای سال جاری در دستور کار این وزارتخانه قرار گرفته است.

وی افزود: در این بسته سیاستی به منظور تأکید بر بهبود رشد و تولید کشور، مدل مفهومی عوامل اثرگذار بر رشد اقتصادی بر مبنای عوامل با منشا بنیادی مانند ثبات اقتصادی، سرمایه اجتماعی، حکمرانی خوب، توسعه مالی، اقتصاد دانش بنیان و محیط کسب و کار و همچنین منشأ بلافصل یعنی سرمایه فیزیکی، نیروی کار، عوامل واسطه و بهره وری بر اساس تئوری های مبتنی بر رشد اقتصادی و تحقیقات صورت گرفته، طراحی شده است.

دژپسند در ادامه گفت: بسته سیاستی 1400 در پنج محور مقررات زدایی و بهبود محیط کسب و کار، تسهیل مالیات ستانی، تسهیل امور گمرکی، تسهیل تامین مالی و سرمایه گذاری و تأمین مالی و مدیریت اموال دولت، تنظیم شده است.

وزیر اقتصاد با تأکید بر اینکه مجموعه این سیاست ها و برنامه ها به منظور تحقق شعار سال و با هدف رشد اقتصادی مثبت در سال 1400 تعیین شده است تصریح کرد: بخش های مختلف این وزارتخا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دژپسند: بسته سیاستی وزارت اقتصاد موجب رشد اقتصادی مثبت است

دژپسند: بسته سیاستی وزارت اقتصاد موجب رشد اقتصادی مثبت است