مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 14:152021-05-16سياسي

اجرای برنامه های تربیتی و قرآنی در زندان های زنجان


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: قرار است همکاری مشترک بین اوقاف و اداره کل زندان ها در زمینه تربیتی و فرهنگی برای زندانیان اجرایی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام مختار کرمی در مراسم تفاهم نامه مشترک اوقاف استان زنجان با اداره کل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان زنجان اظهار کرد: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان برنامه های متعددی در حوزه قرآنی اجرایی می کند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به همکاری مشترک اوقاف با ادارات مختلف در مباحث قرآنی بیان کرد: در همین راستا قرار است همکاری مشترک بین اوقاف و اداره کل زندان ها در زمینه تربیتی و فرهنگی برای زندانیان اجرایی شود.

مدیرکل زندان های استان زنجان نیز گفت: برای اجرای کامل مفهوم عدالت در زندان نیازمند بهره مندی زندانیان از حقوق شهروندی هستیم که با اجرایی شدن چنین طرح هایی درصدد پایین آوردن میزان بازگشت مجدد زندانیان به زندان خواهیم بود.

  محمد جوادی با اشاره به ابعاد گسترده طرح و ضرورت همکاری دستگاه های قضایی و اجرایی استان افزود: این طرح با هدف تبدیل زندان به آموزشگاه نیکی ها در قالب تقویت باورهای دینی، ترویج آموزه های قرآنی و با اعطای امتیازاتی همچون اعطای مرخصی، عفو و سایر تاسیسات حقوقی در سطح زندان های استان اجرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای برنامه های تربیتی و قرآنی در زندان های زنجان

اجرای برنامه های تربیتی و قرآنی در زندان های زنجان