مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 14:002021-05-16سياسي

صرفه و صلاح شهر در اجرای پروژه بزرگراه شهید سلیمانی بررسی شود


رییس شورای شهر شیراز، بررسی صرفه و صلاح شهر در اجرای پروژه بزرگراه شهید سلیمانی را یکی از موردهایی عنوان کرد که باید مقصران در خصوص آن به مردم توضیح دهند، - ایسنا/فارس رییس شورای شهر شیراز، بررسی صرفه و صلاح شهر در اجرای پروژه بزرگراه شهید سلیمانی را یکی از موردهایی عنوان کرد که باید مقصران در خصوص آن به مردم توضیح دهند، چرا که بابت اجرای این طرح بخشی از طبیعت آسیب دیده است.

سید عبدالرزاق موسوی عصر یکشنبه 26 اردیبهشت در نطق پیش از دستور خود در صحن علنی شورای شهر شیراز بیان کرد: در روزهای اخیر مشکلی در بزرگراه شهید سلیمانی پیش آمد و ما باید در این باره به مردم توضیح دهیم، چرا که مردم حق دارند بدانند.

او با بیان اینکه دانستن خود یکی از حق های بنیادین حقوق شهروندی است، افزود: سامانه شفافیت و سامانه مدیریت اطلاعات پروژه یکی از بسترهای تحقق حق دانستن هستند.

رییس شورای شهر شیراز با بیان اینکه مقرر شده که جلسه آینده رییس کمیسیون هوشمند سازی گزارش دقیقی از عملکرد مدیران را در موضوع سامانه شفافیت در صحن قرائت کند، عنوان کرد: مردم باید بدانند، آیا شورا و شهرداری صرفه و صلاح شهر و مردم را رعایت کرده اند یا خیر؟ موسوی در بخش دیگری از نطق خود با بیان اینکه در موضوع نیروی انسانی، متاسفانه ما نتوانستیم ساماندهی خوبی انجام دهیم، گفت: اگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صرفه و صلاح شهر در اجرای پروژه بزرگراه شهید سلیمانی بررسی شود

صرفه و صلاح شهر در اجرای پروژه بزرگراه شهید سلیمانی بررسی شود