مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 14:002021-05-16سياسي

تصویب 3 پروتکل بین المللی بین ایران، کرواسی و سوییس در کمیسیون اقتصادی مجلس


سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از تصویب سه پروتکل بین المللی بین ایران، کرواسی و سوییس در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

- سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از تصویب سه پروتکل بین المللی بین ایران، کرواسی و سوییس در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

مهدی طغیانی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به جلسه عصر امروز (یکشنبه) کمیسیون اقتصادی گفت: در نشست امروز اصلاحیه لایحه پروتکل اصلاحی موافقتنامه تشویق و حمایت متقابل از سرمایه گذاری بین دولت ایران و دولت کرواسی بررسی و تصویب شد.

وی افزود: لایحه پروتکل بین دولت ایران و سوییس به منظور اصلاح موافقتنامه سال 1381 میان کشورمان و سوییس برای اجتناب از اخذ مالیات مضاعف در مورد مالیات های بر درآمد و سرمایه و پروتکل آن نیز بررسی و ومقرر شد، نظرات کارشناسان این حوزه و مرکز پژوهش های مجلس نسبت به این لایحه اعمال و در جلسه آینده رای گیری انجام شود.

طغیانی ادامه داد: همچنین لایحه موافقتنامه بین دولت ایران و دولت غنا به منظور اجتناب از اخذ مالیات مضاعف و جلوگیری از فرار مالیاتی در مورد مالیات های بر درآمد، سرمایه و عواید سرمایه ای بررسی و مصوب و قرار شد، تجربیات مشابه ایرادات شورای نگهبان در لایحه ایران با هند دراین اصلاحیه مورد استفاده قرار بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب 3 پروتکل بین المللی بین ایران، کرواسی و سوییس در کمیسیون اقتصادی مجلس

تصویب 3 پروتکل بین المللی بین ایران، کرواسی و سوییس در کمیسیون اقتصادی مجلس