مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 13:552021-05-16ورزشي

بررسی شکایت از وزیر ورزش در کمیسیون فرهنگی مجلس


شکایت نماینده اصفهان از وزیر ورزش در کمیسیون فرهنگی مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد تا کمیسیون در هفته آینده نظر نهایی خود را در رابطه با این شکایت اعلام کند.

- حجت الاسلام مجید نصیرایی نماینده مردم فردوس در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به نشست امروز کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در جلسه امروز شکایت عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان از عملکرد مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در قالب ماده 234 آیین نامه داخلی مجلس مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: پس از طرح مواد مطروحه در طرح شکایت و استماع صحبت های وزیر و معاونان وی بنا شد تا کمیته ورزش کمیسیون مستندات طرفین را اخذ و آنها را مورد بررسی قرار دهد و گزارش جمع بندی بررسی های انجام شده در هفته آینده برای تصمیم گیری و اعلام نظر کمیسیون به صحن کمیسیون ارائه شود.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس  اظهار داشت: یکی از محورهای طرح شکایت عدم برگزاری جلسات شورای عالی جوانان بود که در این سال ها جلسات این شورا یا برگزار نشده و یا برگزاری جلسات آن خیلی ضعیف بوده است.

نصیرایی خاطرنشان کرد: عدم نقش آفرینی نوجوانان در حوزه ورزش و جوانان، عدم توجه به حوزه جوانان از جمله در حوزه ازدواج و عدم توجه به قانون تسهیل ازدواج در این رابطه از دیگر محورهای این طرح بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی شکایت از وزیر ورزش در کمیسیون فرهنگی مجلس

بررسی شکایت از وزیر ورزش در کمیسیون فرهنگی مجلس