مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 13:452021-05-16سياسي

تصویب کلیات طرح نحوه برگزاری تجمعات در کمیسیون شوراهای مجلس


رییس کمیسیون شوراهای مجلس از تصویب کلیات طرح نحوه برگزاری تجمعات و راهپیمایی ها در جلسه عصر امروز (یکشنبه) این کمیسیون خبر داد.

- محمدصالح جوکار رییس کمیسیون امور داخلی کشور شوراهای مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس در تشریح جزییات نشست عصر امروز (یکشنبه 26اردیبهشت) این کمیسیون اظهار داشت: در ا ین نشست طرح نحوه تشکیل تجمعات و برگزاری راهپیمایی ها در کمیسیون شوراها مورد بحث و بررسی قرار گرفت و بعد از تبادل نظر اعضای این کمیسیون در نهایت کلیات این طرح به تصویب رسید و قرار شد کمیته این موضوع جزییات آن را مورد بحث و بررسی قرار دهد.

وی افزود: در این نشست نمایندگان وزارت کشور و نهادهای امنیتی، انتظامی و اطلاعاتی نظرات خود را درباره طرح نحوه تشکیل تجمعات و برگزاری راهپیمایی ها ارائه کردند.

رییس کمیسیون شوراهای مجلس تصریح کرد: همواره برای صدور مجوزهای برگزاری تجمعات و راهپیمایی ها روال اینگونه بوده که بایستی از قبل مجوز آن صادر شود و اگر افرادی بنای تشکیل تجمعاتی دارند صرفاً فرمانداری ها از طریق شورای تأمین مجاز به بررسی تشکیل این تجمعات هستند و در صورتیکه آن تجمع مخل امنیت باشد بایستی از برگزاری تجمعات یا راهپیمایی ها جلوگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب کلیات طرح نحوه برگزاری تجمعات در کمیسیون شوراهای مجلس

تصویب کلیات طرح نحوه برگزاری تجمعات در کمیسیون شوراهای مجلس