مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 13:352021-05-16پزشكي

تزریق واکسن کرونا به پیرترین مرد کشور در آذربایجان شرقی


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: در روز گذشته واکسن کرونا به مردی که بر اساس شناسنامه و کارت ملی 134 سال سن داشته و پیرترین فرد ایران و بنابر بررسی ها احتمالا پیرترین فرد جهان است، - ایسنا/آذربایجان شرقی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: در روز گذشته واکسن کرونا به مردی که بر اساس شناسنامه و کارت ملی 134 سال سن داشته و پیرترین فرد ایران و بنابر بررسی ها احتمالا پیرترین فرد جهان است، تزریق شد.

عباسعلی درستی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: واکسن کرونا در خانه بهداشت عمارت در شهرستان خداآفرین به این مرد که از 20 سالگی در روستای شاه حیدر سکونت داشته و دارای سه فرزند پسرو چهار فرزند دختر است، انجام شد.

وی ادامه داد: این مرد به همراه فرزند پسر 62 ساله معیشت داشته و حدود 40 روز پیش دخترش را در 76 سالگی به علت ایست قلبی از دست داده است.

وی گفت: این مرد 134 ساله با وجود سن بالا قادر به حرکت و گشت و گذر بوده و از نظر عقلانیت لغزشی نداشته و مشکل خاصی ندارد، حتی حاضر به انجام کارهای دامداری و کشاورزی است.

درستی در ادامه با بیان این که تمامی افراد بالای 80 سال را در دورترین روستاهای استان نیز واکسینه می کنیم، گفت: تا هفته گذشته، بالای 80 درصد از جمعیت بالای 80 ساله استان واکسن کرونا دریافت کرده اند اما اکنون تعداد محدودی از این افرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق واکسن کرونا به پیرترین مرد کشور در آذربایجان شرقی

تزریق واکسن کرونا به پیرترین مرد کشور در آذربایجان شرقی