مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 13:252021-05-16اقتصادي

افزایش قیمت شکر تکذیب شد/ شکر مشمول قیمت گذاری دولتی نیست


معاون بازرگانی داخلی شرکت بازرگانی دولتی هر گونه افزایش قیمت شکر را تکذیب کرد.

- به نقل از صدا و سیما، حسن حنان با بیان اینکه هیچ گونه افزایش قیمتی برای شکر نداشتیم افزود: از سال گذشته شکر با ارز نیمایی وارد می شود بنابراین از شمول قیمت گذاری خارج شده و عرضه و تقاضای بازار، قیمت این محصول را تعیین می کند، ضمن اینکه در این باره هیچ گونه ابلاغی هم صورت نگرفته است.

بهمن دانایی، دبیر انجمن صنفی کارخانجات قند و شکر نیز مباحث مربوط به افزایش قیمت شکر را رد کرد و گفت: هیچ گونه افزایش قیمت قانونی در این زمینه اتفاق نیفتاده و فعلاً هم قرار نیست که چنین اتفاقی بیفتد.

وی با اشاره به اینکه با وجود کاستی ها و مشکلات موجود، شکر در مقایسه با کالاهای دیگر از حاشیه امن بیشتری برخوردار بوده است، افزود: ما در زمینه شکر با کمبود یا تشکیل صف برای خرید آن مواجه نبودیم و اگر عده ای شکر را در بازار بالاتر از قیمت مصوب بفروش می رسانند خارج از حیطه مسئولیت های ما است ضمن اینکه اگر تنظیم بازار شکر به انجمن صنفی کارخانجات واگذار می شد بهتر می توانستیم بازار را کنترل کنیم.

دانایی گفت: در حال حاضر نیز شکر بخش خانوار که توسط شرکت بازرگانی دولتی ایران در کیسه های 50 کیلویی به واحدهای بسته بندی و فروشگاه ها عرضه می شود به قیمت هر کیلوگرم 6 هزار و 650 تومان در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش قیمت شکر تکذیب شد/ شکر مشمول قیمت گذاری دولتی نیست

افزایش قیمت شکر تکذیب شد/ شکر مشمول قیمت گذاری دولتی نیست