مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 13:152021-05-16اقتصادي

پیگیری اجرای مصوبات ستاد کرونا درباره تامین منابع خرید واکسن


دبیر قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا از پیگیری اجرایی شدن مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در خصوص تامین منابع مورد نیاز برای خرید واکسن داخلی و خارجی خبر داد.

- دبیر قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا از پیگیری اجرایی شدن مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در خصوص تامین منابع مورد نیاز برای خرید واکسن داخلی و خارجی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دین پرست معاون وزیر کشور و دبیر قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا ، در نامه ای به معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رییس کل بانک مرکزی، خواستار تسریع در اجرای بند 4 مصوبات شصت و نهمین جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، در خصوص تامین منابع مورد نیاز برای خرید واکسن داخلی و خارجی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ بابک دین پرست معاون وزیر کشور و دبیر قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا، در نامه ای به معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رییس کل بانک مرکزی ، خواستار اجرای بند 4 مصوبات شصت و نهمین جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، در خصوص تامین منابع مورد نیاز برای خرید واکسن داخلی و خارجی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری اجرای مصوبات ستاد کرونا درباره تامین منابع خرید واکسن

پیگیری اجرای مصوبات ستاد کرونا درباره تامین منابع خرید واکسن