مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 13:052021-05-16بين الملل

مفتی اوگاندا جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کرد


شیخ شعبان رمضان موباجه، جنایات رژیم صهیونیستی در یورش به مسجد الاقصی و شهادت دهها فلسطینی مظلوم در قدس شریف و سرزمین های اشغالی را به شدت محکوم کرد.

- شیخ شعبان رمضان موباجه، جنایات رژیم صهیونیستی در یورش به مسجد الاقصی و شهادت دهها فلسطینی مظلوم در قدس شریف و سرزمین های اشغالی را به شدت محکوم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، بنابر گزارش ارسالی از رایزنی فرهنگی ایران در اوگاندا؛ شیخ شعبان رمضان موباجه، مفتی و رییس شورای عالی مسلمانان اوگاندا در سخنرانی خود در نماز عید فطر مسجد جامع کامپالا گفت: ما برای موفقیت و پیروزی برادران و خواهران خود در غزه و فلسطین که تحت بمباران شدید جنایکاران اسراییلی به سر می برند و حتی قادر به برگزاری نماز عید فطر نیستند، دعا می کنیم.

شیخ موباجه که عالی ترین مقام دینی اوگاندا است، افزود: تاکنون بیش از هفتاد نفر (روز عید فطر) برادران فلسطینی ما در غزه اعم از مرد، زن و کودک بی گناه بر اثر بمباران هر روز جنایتکاران اسراییلی جان خود را از دست داده اند.

وی در ادامه سخنانش، تأکید کرد: ما از ملت‎ های عربی و اسلامی و جامعه بین المللی می خواهیم که جنایات اسراییل را محکوم کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مفتی اوگاندا جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کرد

مفتی اوگاندا جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کرد