مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 12:552021-05-16ورزشي

206 باب خانه ورزش و تیم ورزش روستایی در آذربایجان شرقی


آذربایجان شرقی، صاحب 206 باب خانه ورزش و تیم ورزش روستایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، مراسم افتتاح آنلاین 20 باب خانه روزش روستایی و تجهیز 10 تیم ورزشی روستایی با حضور بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان استان و کرمی مدیرکل امور روستایی استانداری روز یکشنبه 26 اردیبهشت ماه در سالن کنفرانس اداره کل و به صورت همزمان در 21 شهرستان استان برگزار شد.

بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی گفت: در رابطه با بحث خانه های ورزش روستایی تمرکز ویژه ای از سوی وزارت ورزش و جوانان وجود دارد تا جوانان و نوجوانان بتوانند اوقات فراغت خود را به خوبی گذرانده و به فعالیت های ورزشی بپردازند.

او افزود: فرمانداران، بخشداران و رییس اداره شهرستان ها اهتمام خوبی در مکان یابی، تجهیز و افتتاح خانه های ورزش روستایی دارند و ما هم براساس درجه اهمیت بالای این مقوله، آیتم خاصی برای تجهیز خانه ورزش روستایی در ارزیابی عملکرد شهرستان ها وجود دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ادامه داد: از طریق اداره کل امور روستایی استانداری و شخص آقای کرمی می توانیم در بودجه ریزی استانی بندهای ویژه ای برای توسعه ورزش در روستاها و افتتاح خانه های ورزش روستایی ایجاد کرده و زمین های چمن مصنوعی مینی فوتبال هم در روستاها افتتاح شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

206 باب خانه ورزش و تیم ورزش روستایی در آذربایجان شرقی

206 باب خانه ورزش و تیم ورزش روستایی در آذربایجان شرقی