مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 12:502021-05-16دانش

توانمندسازی دانشجویان رویکرد اصلی وزارت علوم است


معاون فرهنگی وزیر علوم با اشاره به فعالیت شش هزار و 700 کانون فرهنگی دانشجویی در کشور گفت: توانمندسازی دانشجویان رویکرد اصلی است.

- ، غلامرضا غفاری عصر یکشنبه در آیین اختتامیه سومین جشنواره رویش دانشگاه های فنی و حرفه ای کشور با اشاره به اثرگذاری کانون های فرهنگی دانشجویی اظهار داشت: مراکز علمی و دانشگاهی مبنا و موتور محرکه توسعه کشور به شمار می روند.

وی با بیان اینکه باید از ظرفیت مراکز علمی و دانشگاهی در قالب برگزاری جشنواره های مختلف و کارهای پژوهشی بهره گیری کرد، توانمندسازی دانشجویان را رویکرد اصلی وزارت علوم بیان کرد و گفت: مهارت آموزی متناسب باید نیاز کار باید در دانشگاه های فنی و حرفه ای مورد توجه قرار گیرد.

غفاری با اظهار اینکه جامعه ای موفق است که ازداشته های متنوع علمی در بخش های مختلف بهره گیرد، افزود: سرمایه های فرهنگی و اجتماعی با شرکت در جشنواره مختلف متجلی می شود.

ابراهیم صالحی رییس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور نیز با اشاره به فعالیت 176 دانشکده و آموزشگاه وابسته به فنی و حرفه ای در کشور اظهار داشت: در حال حاضر 140 هزار دانشجو در واحدهای دانشگاهی تحت پوشش مشغول تحصیل هستند.

وی شمار دختران دانشجو را 38 درصد بیان کرد و گفت: طبق برنامه ششم توسعه باید 30 درصد جمعیت دانشجویی دانشگاه ها آموزش های فنی و حرفه ای را فرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توانمندسازی دانشجویان رویکرد اصلی وزارت علوم است

توانمندسازی دانشجویان رویکرد اصلی وزارت علوم است