مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 12:352021-05-16سياسي

عدم حمایت شورای هیئات مذهبی مشهد از کاندیداهای انتخاباتی


شورای هیئات مذهبی مشهد طی بیانیه ای اعلام کرد که با توجه به منویات مقام معظم رهبری حفظ الله مبنی بر اینکه هیئت باید هیئت بماند و منع قانونی در اساسنامه هیأت مذهبی و سازمان تبلیغات اسلامی در ورود هیأت مذهبی در دسته های سیاسی و جناحی اعلام کرد که از هیچ کاندیدایی حمایت نمی کند.

- در متن این بیانیه آمده است: فلسفه وجودی هیأت مذهبی صیانت از سیره اهل بیت علیه السلام و فرهنگ سازی جهت پیشرفت اهداف عالیه انقلاب اسلامی در جهت زمینه سازی ظهور منجی عالم بشریت عجل الله است.

در ادامه، به این موضوع اشاره شده است: در پیروی از منویات مقام معظم رهبری حفظه الله مبنی بر اینکه هیأت باید هیأت بماند و منع قانونی در اساسنامه هیأت مذهبی و سازمان تبلیغات اسلامی در ورود هیأت مذهبی در دسته بندی های سیاسی و جناحی به ویژه در ایام انتخابات که باعث ایجاد دو دستگی و اختلاف و ریزش نیروهای مذهبی و انقلابی می گردد.

طی این بیانیه اعلام شده است: از طرف هیأت مذهبی هیچ نماینده شخص یا گروهی به هر عنوان، نام و سمت های مشابه چه به نام شهرستان و استان در هیچ جناح و تشکل سیاسی و انتخاباتی حضور ندارد و استفاده از این نام به هر طریق مردود و از طریق مراجع ذی صلاح مورد پیگرد قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم حمایت شورای هیئات مذهبی مشهد از کاندیداهای انتخاباتی

عدم حمایت شورای هیئات مذهبی مشهد از کاندیداهای انتخاباتی