مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 12:302021-05-16ورزشي

اعزام دوومیدانی کاران ناشنوا به قهرمانی جهان لهستان


رییس انجمن دوومیدانی ناشنوایان از برگزاری مسابقات قهرمانی جهان دوو میدانی ناشنوایان در لهستان خبر داد و گفت: نفرات اعزامی پس از شرکت در قهرمانی کشور و دعوت به تیم ملی معرفی خواهند شد.

- رییس انجمن دوومیدانی ناشنوایان از برگزاری مسابقات قهرمانی جهان دوو میدانی ناشنوایان در لهستان خبر داد و گفت: نفرات اعزامی پس از شرکت در قهرمانی کشور و دعوت به تیم ملی معرفی خواهند شد.

احمد صائبی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: مسابقات دوومیدانی قهرمانی جهان شهریور در لهستان برگزار می شود، به منظور شناسایی نفرات برتر جهت اعزام به این تورنمنت قرار است یک تیم از ناشنوایان در مسابقات قهرمان کشوری دوومیدانی که 17 خرداد در اراک برگزار می شود، شرکت کنند.

وی افزود: دوومیدانی کاران برتر زن و مرد این مسابقات به تیم ملی دعوت خواهند شد.

صائبی تصریح کرد: رکورد دوومیدانی کاران دعوت شده به تیم ملی تا زمان اعزام به مسابقات قهرمانی جهان لهستان مورد بررسی و ارزیابی قرار خواهد گرفت و در نهایت بهترین ها شهریور به لهستان می روند.

وی در پایان افزود: در حال حاضر دو دوومیدانی کار مرد در ماده پرتاب و 4 ورزشکار (3 مرد و یک زن) در استقامت به اردوی آمادگی دعوت شدند که این اردو تا 15 خرداد در تهران و گرگان ادامه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام دوومیدانی کاران ناشنوا به قهرمانی جهان لهستان

اعزام دوومیدانی کاران ناشنوا به قهرمانی جهان لهستان