مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 12:252021-05-16سياسي

مهمترین دغدغه رهبر انقلاب مشارکت حداکثری در انتخابات است


دغدغه رهبر انقلاب در انتخابات حضور حداکثری است و همه کسانی که مسئولیتی دارند، باید با پرهیز از نگاه های حزبی و جناحی برای بندگی خدا و مصلحت مردم کار کنند.

- آیت الله عبدالکریم عابدینی در جلسه شورای اداری استان قزوین که در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: عید سعید فطر را تبریک عرض می کنم و از خداوند قبولی عبادات، بندگی ها و سحرخیزی ها را ملتمسانه خواهانم.

وی تصریح کرد: در ماه رمضان همیشه می شنویم که جرایم به صورت محسوسی کاهش پیدا می کند و در نقطه مقابل اخوت و برادری ها افزایش می یابد و نگاه آدم ها به یکدیگر تغییر می یابد و این از برکات این ماه با برکت است.

امام جمعه قزوین افزود: اگر بخواهیم برای وحدت و حماسه آفرینی ها و برای عزت و اقتدار کشور فرصتی را تعیین کنیم، ایام پس از ماه رمضان بهترین فرصت است چرا که اخوت و برادری تقویت شده است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با تقدیر از برگزاری نماز عید فطر خاطرنشان کرد: نماز عید سعید فطر با حمایت استاندار و مدیران اجرایی و متولیان امر با مشارکت حداکثری مردم و با رعایت پروتکل ها برگزار شد و این حماسه معنوی زیبا همیشه در یادها می ماند و برگ زرینی در پرونده معنوی استان شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین دغدغه رهبر انقلاب مشارکت حداکثری در انتخابات است

مهمترین دغدغه رهبر انقلاب مشارکت حداکثری در انتخابات است