مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 12:252021-05-16سياسي

تأیید صلاحیت 41 داوطلب انتخابات شورای شهر در اردستان


از مجموع 54 داوطلب حضور در انتخابات شوراهای اسلامی در اردستان، 41 نفر تأیید صلاحیت شدند.

- اردستان -فرماندار اردستان گفت: از مجموع 54 داوطلب حضور در انتخابات شوراهای اسلامی در اردستان، 41 نفر تأیید صلاحیت شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمیدرضا تأملی بعدازظهر یک شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با اتمام زمان بررسی نهایی شکایت های رسیده به هیئت نظارت استان اصفهان و پایان رسیدگی به اعتراضات، سه نفر دیگر از افراد داوطلب تأیید صلاحیت شدند و در مجموع 41 نفر برای ورود به انتخابات شورای شهر با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

وی افزود: افراد تأیید صلاحیت شده از سوی هیئت نظارت استان یک نفر از اردستان و دو نفر از شهر زواره هستند و این تأیید صلاحیت امروز از سوی فرمانداری به آنان ابلاغ شد.

فرماندار اردستان با اشاره به عدم تأیید صلاحیت هشت نفر از اعضای ثبت نامی تصریح کرد: صلاحیت این هشت نفر شامل چهار نفر از اردستان، دو نفر از زواره و دو نفر از مهاباد مورد تأیید قرار نگرفت که در این بین، چهار نفر از سوی هیئت نظارت و چهار نفر از سوی هیئت اجرایی احراز صلاحیت نشدند.

وی با بیان اینکه پنج نفر به طور کلی از عرصه انتخابات انصراف دادند، خاطرنشان کرد: در نهایت از مجموع تأیید صلاحیت شدگان، 14 نفر از اردستان، 12 نفر از زواره و 15 نفراز مهاباد هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأیید صلاحیت 41 داوطلب انتخابات شورای شهر در اردستان

تأیید صلاحیت 41 داوطلب انتخابات شورای شهر در اردستان